Toimitus & Palautus
Kuljetusalueet
10 km säteellä Toimipisteistämme katsottuna.
Toimitus- ja maksuehdot
Tilauksen toimitusaika määräytyy ravintolan ilmoittamien toimitusaikojen mukaan. Annokset voi myös noutaa mukaan, jolloin odotusaika on n. 15-25 minuuttia. Alaikäiset saavat tilata tuotteita vain huoltajan suostumuksella. Ilmoitetut hinnat sisältävät arvonlisäveron. Laskutusmahdollisuutta ei ole. Pidätämme oikeuden muutoksiin.
Tilausvahvistus
Vastaanotettuamme tilauksenne lähetämme teille tilausvahvistuksen sähköpostilla, joka on hyvä säästää siihen asti kunnes tilaus on perillä. On ensiarvoisen tärkeää, että ilmoitetut yhteystiedot ovat oikeita, jotta vahvistukset tulevat perille.
Maksuvaihtoehdot
1. Maksu toimitettaessa
Tilaukset maksetaan toimituksen yhteydessä.
2. Maksu noudettaessa
Tilaukset maksetaan noudettaessa ravintolasta.
3. Maksu verkkomaksulla.
Tilaukset maksetaan verkkokaupan ostoskorin kautta verkkomaksulla.
4. Maksu pankkipainikkeilla
Paytrail-maksunvälityspalvelu on sinulle turvallinen maksutapa, joka välittää maksusi suoraan kauppiaalle. Käytössäsi on kaikkien pankkien maksupainikkeet. Palvelu on maksulaitoslain siirtymäsäännöksen nojalla merkitty Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin.
5. Maksut luottokorteilla
Maksuja voi tehdä kaikilla Luottokunnan korteilla. Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja toimittaa tuotteet ostajalle, sekä hoitaa kauppaan liittyvät lakisääteiset ja itse määrittelemänsä muut velvoitteet.
Valittuasi maksutavan kauppiaan tarjoamista vaihtoehdoista, maksutapahtuma siirtyy maksutavan järjestelmään. Hyväksyttyäsi maksun ja palattuasi verkkokauppaan, maksu kirjautuu välittömästi suoritetuksi kauppiaalle. Maksu suoritetaan Paytrail Technology Oy:n hallinnoimalle tilille, josta se siirretään kauppiaalle. Turvallista, helppoa ja nopeaa!
Asiakastietojen tallennus
Tilaajan tiedot tallennetaan ravintolan asiakasrekisteriin. Tilaamalla palvelusta edellytämme, että asiakas on lukenut ja hyväksynyt palvelun rekisteriselosteen.
Toimitus
Tilauksen toimitus tapahtuu kuljetuksella, poikkeuksena nouto. Mikäli tuotteen toimituksessa on ongelmia tai itse tuotteessa on vikaa, niin silloin tulee toimia kuten reklamaatiokohdassa ilmoitetaan. Kuljetusmaksu on 5 €.
Reklamaatio
Ravintolan palvelun toimittajat sitoutuvat toimittamaan tilaukset ilmoitetussa ajassa ja sellaisina kuin ne on tilattu. Jos toimituksessa tai tuotteessa on kuitenkin vikaa, niin pyydämme ottamaan yhteyttä ravintolaamme. Tilausvahvistuksessa ilmoitetaan myös ravintolan yhteystiedot ja toimitusaikaan sekä tuotteeseen liittyvissä asioissa voi olla yhteydessä suoraan toimittavaan ravintolaan nopeuttaakseen tiedon kulkua.
Viallisen tuotteen palautaminen
Palvelun tuotteiden palautusoikeus on rajoitettu, koska palvelun kautta tilattavat tuotteet ovat luonteeltaan tuotteita, jotka valmistetaan tai jota muunnellaan kuluttajan toivomusten mukaisesti niin, ettei tavaraa voida myydä edelleen. Palvelun tuotteita ei voida palauttaa luonteensa vuoksi edelleen myytäväksi.
Mikäli tuote tai lähetys on virheellinen, ota aina ensin yhteys ravintolaammme ja sovi mahdollisesta palautuksesta. Viallisiksi todetut tuotteet palautetaan kotiinkuljetustilauksissa aina kuljettajan kautta.